Wij vinden het erg
belangrijk om onze kopers op de hoogte te houden van de ontwikkelingen van hun
nieuwe woning in onze projecten. Daarom versturen wij regelmatig
nieuwsbrieven (let op: de e-mailadressen die u in uw overeenkomst heeft opgenomen, worden hiervoor gebruikt). In deze nieuwsbrieven staat informatie over de huidige stand van de bouw, de
planning, tips, adviezen, etcetera. Zo wordt u regelmatig op de
hoogte gehouden. Via de nieuwsbrieven communiceren we ook de prognose van
oplevering. Bij de start van de bouw beslaat deze prognose een
periode van 2 maanden; naar mate de bouw vordert, zal deze steeds specifieker
worden. Ook organiseren we kopersinformatiemomenten. Op deze momenten wordt het
een en ander verder toegelicht en ook is het leuk om uw toekomstige buren tijdens deze gelegenheden te leren kennen. Daarnaast organiseren we tijdens de bouw diverse kijkmomenten op de bouwplaats voor u als koper. Wederom een mooi moment om uw buren te leren kennen, maar ook zeer geschikt op de voortgang van uw woning van dichtbij te volgen. Het is mogelijk om leveranciers, etc. tijdens deze kijkdagen in te laten meten. Tot slot communiceren we via directe
correspondentie.
U kunt overigens altijd contact opnemen met hun
contactpersoon binnen ABB: via dit klantenserviceportaal of telefonisch via: 0184 - 495 495. Voor ons is de klant koning(in).
Hoe word ik op de hoogte gehouden? Afdrukken
Gewijzigd op: Do, 20 Okt, 2016 om 4:55 PM
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.