Binnen ABB komt u twee namen tegen, die van de verkoopmanager en kopersbegeleider van het betreffende project waar u een woning koopt. 


De verkoopmanager is uw eerste contactpersoon. Zij helpen u, tezamen met de makelaar, bij de aankoop van de woning. Daarnaast regelen zij de algemene zaken rondom het project, zoals informatieavonden, start bouw, kijkdagen etc. Daarnaast ontvangt u van hen de nieuwsbrieven. Heeft u algemene vragen gedurende de aankoop, bouw en oplevering, dan kunt u deze aan de verkoopmanager stellen.


Bij de kopersbegeleiding heeft u, na het ondertekenen van uw koop-/aannemingsovereenkomst,  een afspraak voor het bespreken van de afbouwopties. Vanaf dat moment zijn zij uw contactpersoon. Daarnaast zijn zij bij de kijkdagen aanwezig om eventuele (technische) vragen te beantwoorden. Heeft u technische/bouwkundige vragen? Dan kunt u bij hen terecht.


Zowel de verkoopmanager als kopersbegeleiding gebruikt het algemene project e-mailadres. Mocht één van de personen niet aanwezig zijn, dan kunnen zij eventueel van elkaar de vragen beantwoorden, mits dat mogelijk is.


 Verkoopteam


Kopersbegeleiding